To pytanie jest pewnie tak stare jak sam marketing sieciowy. To również z powodu braku napływu nowych potencjalnych klientów czy też partnerów biznesowych rezygnuje z tego biznesu tak wiele osób. Czy nie jest to zatem największy problem na którym powinny skoncentrować się firmy marketingu sieciowego organizując odpowiednie szkolenia?

Skąd Brać Nowych Ludzi Do Swojej Sieci w MLM?

 

  Klasyczna rekrutacja wygląda tak….

Od momentu powstania marketingu sieciowego był i jest propagowany model Ty i Twój mentor razem na spotkania z nowymi osobami. Ten scenariusz sprawdza się w mniejszym lub większym stopniu do dnia dzisiejszego. Czyli słynny skoroszyt, długopis i lista wszystkich znajomych, których tylko jesteś w stanie sobie przypomnieć. Po sporządzeniu listy bliskich znajomych i kolegów, dalszych znajomych, a nawet tych których dobrze nie znasz, ale jesteś w stanie „zaczepić” ruszasz do kroku drugiego, czyli ustalania spotkań. Chyba każdy w tej branży już przez to przechodził, przechodzi lub niebawem zapozna się z tym procesem.

 

Krok trzeci to udanie się na umówione spotkania wraz ze swoim bardziej doświadczonym sponsorem. Już na tym etapie pojawiają się pierwsze oznaki pewnych trudności – otóż okazuje się, że duża część osób z Twojej obszernej listy nawet nie ma zamiaru się z Tobą spotkać. No cóż nie to nie – w końcu to nie szansa dla wszystkich. Przychodzi czas spotkań – najczęściej wielu, które będą prawdziwym egzaminem dojrzałości. Na tym etapie wychodzi na jaw jak duże posiadasz grono znajomych: 100, 300, 900 ? Jak mocne relacje wiążą cię z tymi ludźmi, jak dużym zaufaniem i autorytetem darzą cię Twoi znajomi? Jeżeli jesteś osobą sukcesu (nie koniecznie finansowego) lub osobą charyzmatyczną to będzie Ci znacznie łatwiej przekonać innych do Siebie i Twojego biznesu. Jeżeli natomiast nie masz żadnych wybitnych osiągnięć, poprzez które inni darzyliby Cię dużym szacunkiem i uznaniem to pozostaje nadzieja w Twoim sponsorze lub Twoich wybitnych umiejętnościach prezentacyjnych i sprzedażowych.

 

Tak czy inaczej po kilkudziesięciu, lub kilkuset spotkaniach powinieneś zostać z większym lub mniejszym gronem pierwszych klientów oraz partnerów biznesowych. To bardzo dobrze. Są teraz duże szanse na sukces w MLM, bo pomimo że skończyła Ci się lista znajomych to teraz pojawiły się nowe kontakty w postaci znajomych tych nowych osób w Twoim zespole. I można powiedzieć, że w ten sposób proces zatacza krąg i mamy do czynienia z tak istotną  w tym biznesie duplikacją.

Przy odrobinie szczęścia istnieje szansa, że cały ten proces pozyskiwania pereł z otoczenia własnych znajomych zda egzamin. W wielu przypadkach może jednak okazać się, że nie posiadasz odpowiednio dużej grupy znajomych, by rozwinąć z niej organizację sporych rozmiarów .

Szczerze uważam, że prawdziwy sukces w tej branży można osiągnąć poprzez ciągłą, nieustanną pracę nad rozbudową swojej sieci. 

 

Wiąże się to między innymi z docieraniem do nowych klientów oraz stałe prezentowanie produktów swojej firmy, a także możliwości biznesowych. W ten sposób nie grozi ci stagnacja, ponieważ masz stały dostęp do świeżej „krwi”. Do nowych ludzi, którzy mają zapał i chęci, by kroczyć z Tobą do przodu. Skąd zatem brać tch chętnych do swojej sieci w MLM? –  Poprzez odpowiednią reklamę.

Myślę, że najlepiej sprawdza się reklama w internecie. Jednakże w ostatnim czasie najwięksi usługodawcy reklamowi tacy jak Google czy Facebook znacznie zaostrzyli politykę swoich serwisów, często niechętnie akceptując ogłoszenia związane chociażby z marketingiem sieciowym. Wszystko jednak da się obejść. Jak to się mówi „reklama dźwignią handlu” i jest to stara prawda. Niestety reklama także kosztuje, a większość osób w MLM oczekuje średnich, dużych lub ogromnych zysków już w pierwszych tygodniach w tym systemie najlepiej bez dokonywania jakichkolwiek inwestycji. Trzeba jednak pamiętać, że network marketing to forma biznesu, który wymaga poświęcenia czasu, pracy, ale również pieniędzy tak by w końcu móc zacząć zbierać plony.

l.

Spodobał Ci Się Ten Artykuł ?

Zapisz się na Newsletter, a otrzymasz informacje o nowych wpisach.

 

strz3

Imię: *
Email: *
.

 

4 odpowiedzi na „Skąd Brać Nowych Ludzi Do Swojej Sieci w MLM?”

  • ZAPISZ SIE DO KOLA SPORTOWEGO.ITP.ITD.

  • Masz rację, w klasycznej rekrutacji potrzeba poświęcić wiele czasu na rozmowy z potencjalnymi partnerami i klientami. Mała lista kontaktów często jest największą bolączką dla nowych osob w biznesie. Mają ogromny zapał i motywację lecz brak kontaktów często powoduje, że startują i niedługo rezygnują.
    Uważam, że najlepszym sposobem na zbudowanie listy kontaktow jest internet. Niekoniecznie musi to być droga reklama. Są też inne sposoby na pozyskiwanie czytelników. A jeśli zbudujemy z nimi odpowiednie relacje mogą zostać naszymi partnerami lub klientami. Oczywiście wymaga to czasu i zaangażowania ale nikt nie mówił, że będzie szybko, łatwo i przyjemnie. Jeśli ktoś obiecał, że zbudujesz biznes w mlm czy programach partnerskich w krótkim czasie i będziesz zarabiał fortune bez wysiłku to Cię okłamał.

  • Witajcie
    Równiez się zgadzam ze stwierdzeniem, że Internet to naprawde skuteczne narzedzie, jednakże jego stosowanie bywa naprawdę trudne – zwłaszcza przez zaostrzanie polityki. Na obchodzenie przepisow dookoła podobnie jak na spotkania ze znajomymi, którzy nie zawsze przychodza potrezba czasu i cierpliwości. MLM to naprawdę trudny biznes i warto się zastanowic w jaki sposób go realizować.

  • Należy pamiętać, że biznes robi się długoterminowo.
    Najpierw należy zasiać, aby później coś zebrać.

    Najskuteczniejsza reklama w tym biznesie to promocja
    samego siebie, to kim się jest a nie firmy z którą się
    współpracuje, bo efekty są mizerne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


Pobierz DARMOWY e-book
"Marketing Sieciowy w Sieci"
i dowiedz się dlaczego stare metody budowania biznesu MLM to już przeszłość...


Imię:
*
Email:
*
.

Archiwa